Truqueu-nos a aquests telèfons per a fer les vostres gestions.
Horari d’atenció:
De dilluns a divendres de 8:00h a 21:00h
Avaries i incidències
900 304 070
Posem a la vostra disposició aquest telèfon d'incidències durant les 24 hores del dia, els 365 dies de l'any. Si teniu alguna incidència, el nostre equip d'AGBAR d'atenció telefònica us informarà del tipus d'incidència, la seva importància i la durada aproximada de la intervenció. A AGBAR volem millorar amb vosaltres.
Lectures
900 816 101
Truqueu-nos a aquest telèfon per a facilitar la lectura.
Horari d’atenció:
Disponible les 24 hores, els 365 dies de l'any
Whatsapp
646103003Abre aplicación Whatsapp en nueva ventana
Canal d'informació i consultes per missatgeria instantània.
Horari d’atenció:
De dilluns a divendres de 08:00h a 21:00h
En cas que necessitis una atenció personal, sol·licita cita prèvia amb els nostres gestors d'atenció a client. Per fer-ho caldrà que triïs prèviament el dia i l'hora que s'adaptin més bé a la teva disponibilitat. Accedeix al nostre portal de cita prèvia per tramitar la teva sol·licitud.