Canals de contacte

Per telèfon

Atenció al client

934 953 540 / 900 405 070

Truqueu-nos a aquests telèfons per a fer les vostres gestions.

Horari d’atenció:
De dilluns a divendres de 8:00h a 21:00h

Avaries i incidències

900 304 070

Posem a la vostra disposició aquest telèfon d'incidències durant les 24 hores del dia, els 365 dies de l'any. Si teniu alguna incidència, el nostre equip d'AGBAR d'atenció telefònica us informarà del tipus d'incidència, la seva importància i la durada aproximada de la intervenció. A AGBAR volem millorar amb vosaltres.

Lectures

900 816 101

Truqueu-nos a aquest telèfon per a facilitar la lectura.

Horari d’atenció:
Disponible les 24 hores, els 365 dies de l'any

Whatsapp

646103003 Abre aplicación Whatsapp 620 331 470 en nueva ventana

Canal d'informació i consultes per missatgeria instantània.

Horari d’atenció:
De dilluns a divendres de 08:00h a 21:00h

Escrivint-nos

Vols contactar amb nosaltres?

Escriu-nos aquí (se abre en nueva ventana)

Adreça

Per a conèixer quina oficina li correspon, seleccioni el seu municipi aquí.

Cita prèvia

En cas que necessitis una atenció personal, sol·licita cita prèvia amb els nostres gestors d'atenció a client. Per fer-ho caldrà que triïs prèviament el dia i l'hora que s'adaptin més bé a la teva disponibilitat. Accedeix al nostre portal de cita prèvia per tramitar la teva sol·licitud.

Sol·licita la teva cita prèvia