Programa AMB TU

Les persones, al centre de la nostra gestió

Per a Agbar, oferir el millor servei sempre ha estat una prioritat. Per això, apostem per un model de gestió que situa les persones al centre de la nostra tasca. En aquest sentit, hem posat a la disposició de la ciutadania una atenció multicanal que s'adapta a les necessitats dels diversos tipus de clients.

En aquest procés de millora contínua, hem llançat el Programa AMB TU, centrat a garantir que tots els clients, sense excepció, puguin accedir als nostres serveis i, sobretot, assegurar una bona atenció a les persones en situació de vulnerabilitat. El Programa AMB TU té com a objectiu identificar les barreres digitals, de comprensió, d'accessibilitat o econòmiques, i oferir solucions excepcionals per a situacions excepcionals.

Quines entitats col·laboren al programa AMB TU?

Icona Seres

SERES

Icona Creu roja

CREU ROJA

Quines barreres aborda el programa AMB TU?
 

Derivat de l'estudi realitzat, s'han detectat un conjunt de barreres que pretenem enderrocar a través de noves iniciatives o el reforç d'altres que ja estaven implementades:

  • Per a les barreres de comprensió, estem treballant en el desplegament de nous idiomes per atendre els nostres clients, per tal de garantir la inclusió de persones immigrants que no dominen l'idioma.
  • Per a les barreres lligades a la digitalització, a més de facilitar les gestions amb cita prèvia a oficines, telèfon i, pròximament, per videoconferència, estem facilitant poder fer gestions en nom d'altres persones, així com l'enviament i la recepció de documentació en paper.
  • Per a les barreres lligades a discapacitats auditives, posarem en marxa un canal de WhatsApp per facilitar l’atenció a les persones sordes.

Addicionalment, per a situacions de vulnerabilitat econòmica, l'objectiu és garantir que totes aquelles persones que puguin requerir alguna de les ajudes disponibles (com el  pla “12 gotes” - pagament fraccionat amb la mateixa quantia cada mes-, ajornament i fraccionament de deute sense interessos, tarifes o fons socials) les coneguin i les puguin sol·licitar de manera senzilla i àgil.