Iniciem una prova pilot d’oficina de proximitat a Granollers, en el marc del programa d’activitats municipals Octubre +Gran
Hem activat recentment, de manera experimental, la nostra primera oficina de proximitat al municipi de Granollers, en el marc del programa d’activitats municipals Octubre +Gran, amb l’objectiu d’apropar el servei d’aigua a la ciutadania i facilitar-ne l’accés amb una atenció més propera i accessible.
Aquest punt d’atenció mòbil ha estat instal·lat a la plaça de la Llibertat del barri del Congost, per on hi han passat Juan Manuel Segovia, regidor de Mobilitat, Protecció Civil i Transició Energètica de l’Ajuntament de Granollers, Berta Trillo, la nostra directora al Vallès Oriental, de Josep Maria Moyano, president de la Federació d'Associacions de Veïns de Granollers, i Francisca Cortés, presidenta de l'Associació de Veïns del barri del Congost.
L’oficina de proximitat ha esdevingut durant una jornada un punt d’atenció on resoldre tràmits, consultes i incidències sobre el servei de manera propera i àgil. Alhora, l’espai ha actuat també com un punt de suport per impulsar el coneixement i l’aprenentatge en l’ús dels nostres canals digitals, ajudant les persones usuàries a familiaritzar-se amb l’oficina virtual i altres eines en línia que permeten gestionar de manera còmoda, ràpida i sostenible tots els aspectes relacionats amb el servei, sense renunciar al tracte presencial quan es requereixi.
Aquesta iniciativa, que s’ha estrenat a Granollers com un projecte pilot, permetrà valorar l’interès i la utilitat d’aquest nou model d’atenció de proximitat. La seva continuïtat es determinarà en funció de l’acollida i la participació ciutadana durant aquesta primera obertura puntual, en la nostra voluntat de continuar millorant l’adaptació dels canals d’atenció a les necessitats de les persones usuàries.
