Publicador de continguts

Conveni amb el síndic de Greuges per millorar l’atenció al client a l’Escala

 

 

Amb el síndic de Greuges de l’Escala, la defensora del Client d’Agbar, hem signat un conveni per millorar l’atenció als usuaris i usuàries del servei municipal d’aigües de l’Escala.

La signatura ha tingut lloc el 22 d’abril a l’Ajuntament de l’Escala amb la presència de Carles Cervantes, síndic de Greuges de l’Escala, Andreu Masferrer, el nostre gerent a Girona, i Montse Solé, defensora del client d’Agbar.

El síndic de Greuges de l’Escala vetlla pels drets de la ciutadania i supervisa la bona administració local i dels serveis municipals, així com atén les queixes formulades pels vilatans/es i fa de mediador per aconseguir una solució amb criteris de legalitat i equitat a partir de proposar a l’administració local actuacions encaminades a la resolució de possibles incidències amb la ciutadania.

A l’Escala, gestionem el servei municipal d’aigua i realitzem les funcions associades a la captació, tractament, emmagatzematge i distribució de l’aigua potable, manteniment de les instal·lacions del servei, així com les tasques de contractació, facturació del servei d’aigua i l’atenció al client.

Així mateix, disposem del servei independent del Customer Counsel o Defensor del Client per atendre i resoldre de manera gratuïta les reclamacions dels usuaris i usuàries de l’operadora. El Defensor del Client és una oficina que atén conflictes entre la companyia i els seus clients, i busca solucions en un entorn amistós. Intervé quan el client no està d’acord amb la resposta que li ha ofert la companyia o bé quan no ha obtingut resposta a la seva reclamació. La resolució que s’estableixi des del Customer Counsel és de compliment obligat per a nosaltres i voluntari per als clients.

A més, el Defensor del client té com a missió fomentar el diàleg entre organitzacions relacionades amb els drets de les persones, escoltar i atendre les necessitats dels usuaris i usuàries i presentar propostes a les operadores per millorar el servei.

Gràcies al conveni signat avui, ens comprometem amb el síndic de Greuges de l’Escala a atendre amb celeritat qualsevol queixa que puguin rebre dels ciutadans i ciutadanes de l’Escala, així com a mantenir un diàleg periòdic per recollir recomanacions de millora del servei. Així mateix, el conveni inclou el compromís de tractar amb la màxima sensibilitat qualsevol cas que el síndic pugui detectar de persones en situació de vulnerabilitat per assegurar-ne la protecció i el dret d’accés a l’aigua.